
Hudba a zvuk

Loga jako poměr
Zde je zajímavé poznamenat, že slovo Logos znamená poměr.
Logos znamená v řečtině : slovo, rčení, řeč, diskurz, myšlenka, proporce, poměr, zúčtování, shromáždění, mluvení.
Logos ve filozofii odkazuje na racionální princip, který vládne a rozvíjí vesmír.
V křesťanství se Logos odvolává na "Slovo".
"Na počátku byl Logos (Slovo) a Logos byl u Boha a Logos byl Bůh." Jan 1: 1.
Slovo = zvuk = čistá vibrace. Představuje základní povahu všeho, co existuje.
V jádru to znamená, že vibrace (vlnová délka, frekvence, harmonické) jsou zdrojem všeho stvoření a všechny vibrace proudí geometricky. Toto je základní myšlenka esoterického proudu znalostí, na kterém je postaveno vše ostatní.
Vesmír vychází ze Slova, které je Zvuk/Vibrace/Frekvence/Harmonické plynoucí z pohybů vědomí. Tato základní myšlenka byla zachována v mnoha náboženských a duchovních tradicích kromě abrahámských náboženství (křesťanství, judaismus a islám).
Slovo, božská myšlenka nebo kosmické vědomí vede ke zlomku jednoty. Toto frakcionování Jednoty je aktem samotného Stvoření (Mnozí pocházející z Jednoho). K tomuto tématu se budeme vracet znovu a znovu a budeme tuto myšlenku analyzovat z vědeckého i duchovního hlediska.
Zkuste prozatím pochopit, že kdykoli mluvíme o poměrech a proporcích, mluvíme o srovnání vibrací, frekvence a harmonických energií/světla/zvuku.
Harmonie (hudba) - "Povaha duše"
"Když je duše v harmonii sama se sebou, říkáme tomu" klid mysli "
Celistvosti a harmonii lze pomoci správným naladěním. Zdraví má společný kořenový význam s celistvostí a svatostí. " - Keith Critchlow
Harmony je "číslo v čase".
Robert Lawlor nám říká, že zákony harmonie jsou "považovány za univerzály, které definují vztah a záměny mezi časovými pohyby a událostmi v nebesích a prostorovým řádem a vývojem Země".
Mezi periodami nebo frekvencemi existují jednoduché poměry:
- 1: 1 - unisono
- 2: 1 - oktáva
- 3: 2 - pátý
- 4: 3 - čtvrtý
- Frekvence kvinty se liší od frekvence čtvrté jako 9: 8 - hodnota tónu, který dává vzniknout stupnici.
Harmony zobrazuje čtyři hudební stupnice:
- pentatonika - 5 not (bílé klávesy piana ACDEG)
- diatonický - 7 tónů (bílé klávesy klavíru ABCDEFG)
- chromatický - 12 tónů (bílé a černé klávesy piana CC# DD# EFF# GG# AA# B)
- shruti - 22 not
Klíč k harmonickým poměrům je ukryt ve slavných pythagorejských tetraktýdech neboli pyramidě o 10 bodech.
Tyto tetractys se skládá z prvních čtyř čísel - 1, 2, 3, 4 -, které ve svých poměrech odhalí intervaly oktávy se diapente (čistá kvinta) a Diatessaron (dokonalý fourth).

Pythagoras zjistil, že sedm režimů neboli klíčů řeckého systému hudby má schopnost podněcovat nebo zmírňovat různé emoce. Také si myslel, že člověk zdravý tělem i myslí je jako dobře vyladěná cithara (strunný nástroj, předchůdce kytary). Tyto představy o zdraví, harmonii a hudbě se týkaly také ladění čaker.
Jak napsal Manly P Hall: "Harmonie je stav uznávaný velkými filozofy jako bezprostřední předpoklad krásy. Sloučenina se nazývá krásná pouze tehdy, když jsou její části v harmonické kombinaci. Svět se nazývá krásný a jeho Stvořitel je označen za Dobra, protože dobrá výkonnost musí jednat v souladu s jeho vlastní přirozeností; a dobré jednání podle vlastní podstaty je harmonie, protože dobro, kterého dosahuje, je v souladu s dobrem, které je. Krása je harmonie projevující svou vlastní vnitřní podstatu ve světě formy. "
Hudební tóny souvisí s frekvencemi a vlnami.
V jedné vlně je vloženo více frekvencí.
Tabulka harmonických řad.
Harmonické vlny se týkají přesných matematických intervalů celé noty.

Freddy Silva píše: "Starodávné chápání vibrací je pohledem, který dnes zaujímá osvícené fyzikální společenství, které nyní vidí neviditelný svět frekvencí, rytmů a magnetických polí jako základní principy reality.
Data dvacátého století ukazují, že naše sluneční soustava je harmonicky propojený hudební nástroj složený z více než čtyřiceti oktáv-frekvenční mezera mezi slyšitelným zvukem a viditelným světlem. "
Šest čistých tónů: Ut-Re-Mi-Fa-Sol-La
Solfeggio frekvence obsahují šest čistých tónů a tyto byly použity pro vytvoření starověké hudební stupnice.
Nota A
A - Hudební ladění noty 432 Hz / Hudební ladění Factor-9
Všimněte si, že všech 60 individuálních not v 2. oktávové tabulce 432 Hz A-noty výše jsou dělitelné 9; a že jednotlivá čísla / číslice každé frekvence, když se sečtou = 9.

Jinými slovy, v Pythagorově matematice 432 Hz bude A-nota reprezentována jako 4 + 3 + 2 = 9.
Je pozoruhodné, že to funguje na všech notách v grafu (ale 3 nebo 4, které by mohly být překlepy).
Všichni jsou hudebně "naladěni" na ostatní.
Je pozoruhodné, že 9,6 Hz a / nebo jeho sub harmonické na 4,8 Hz, 2,4 Hz, 1,2 Hz (nebo na 0,6 Hz jen v malém počtu z nich) také rovnoměrně dělí na každý z těchto 60 tónů.
Hudba naladěná jiným způsobem, řekněme C-nota 528 Hz nebo A-nota 440 Hz, způsobuje, že se tato numerická synchronicita mizerně rozpadla.
Když
procházíte úhly, 2D geometrickými tvary, 3D geometrickými tvary a konečně
posvátnou geometrií, začnete si uvědomovat, jak to děláme, že se zde děje něco
magického. Spouští se astro-fyzicko-biologický zákon, jehož součástí je
432 Hz.
Pythagoras kombinoval hudbu a geometrii do toho, co by se dalo nazvat Factor-9 Tuning.
Když provádíme Pythagorovu analýzu každého z těchto tónů v grafu, mějte na paměti Teslovu citaci, že 3, 6 a 9 jsou "klíčem k Vesmíru".

Vezměme si například; úplně první frekvence - Nízká C při 126 Hz -> 1 + 2 + 6 = 9. A 126/9 = 14 (1 + 4 = 5). Dobře, jak se hodí 9,6 Hz do 126? 126 / 9,6 = 13,125. Když se podíváme na nižší harmonické 9,6 Hz a uvidíme, že 126 Hz / 1,2 Hz (dolní harmonické 9,6 Hz - 8. harmonický 1,2 = 1,2 x 8 = 9,6) je 105 (1 + 5 = 6). Zajímavou vedlejší poznámkou je, že pokud vezmete 13,125 (kolikrát 9,6 Hz jde do 126, v Pythagorově metodě dostanete 1 + 3 + 1 + 2 + 5 = 12 nebo 1 + 2 = 3. Jdete abychom viděli spoustu 3, 6 a 9 (a 12), když se pohybujeme.
Zkusme znovu 252 Hz -> 2 + 5 + 2 = 9. A 252/9 = 28 -> 8 + 2 = 10 nebo 1. A 9,6 Hz? 252 / 9,6 = 26,25. Vypadá to, že je blízko, takže jdeme na nižší harmonickou 9,6 Hz při 2,4 Hz. 252 / 2,4 = 105 (znovu) a 1 + 5 = 6 znovu. Uděláme 252 / 1,2 a uvidíme, že je to samozřejmě 210 nebo 2 + 1 + 0 = 3.
Když se podíváme na ještě nižší harmonické 9,6 Hz, zjistíme, že jdeme z 1,2 Hz na 0,6 Hz a 0,3 Hz. Zastavíme se tam. No, ještě jeden -> 0,15 Hz (bod 15 Hz) 1 + 5 = 6. Dobře, tak tady je určitě nějaký vzorec se 3, 6 a 9. Nevím, co to znamená, ještě jinak než možná, proč se zdá, že 9,6 Hz překonává konkurenční systémy PEMF . MicroPulse se může pochlubit sníženým pooperačním zotavením o 1/2. V několika zprávách od klientů naší v4 snížili po chirurgickém zotavení o 60 až 70%. Jeden z nich neviděl žádné uzdravení za 10 týdnů v nemocnici kvůli zlomení v 1/2 pánve a on chodil kolem toho na mé narozeninové párty bez berlí o pouhých 22 dní později. Celou noc. Nechal své berle v autě venku. Nejste si jisti, jak to klasifikovat z hlediska propagace léčení. Viz Spontánní hojení tkání pro 3 případové historie.
304 je jedno z lichých čísel v grafu, které nepřidává až devět a nevypadá, že by do grafu patřilo. 3 + 4. Vypadá to, že by to mohl být překlep.
Součet čísel v tónu 1008 = 9 a 1008/9 = 112 a 1 + 1 + 2 = 4. A 9,6 Hz? 1008 / 9.6 = 105 a 1 + 5 = 6. Takže v tomto bodě byste se měli ptát sami sebe, proč by všechna tato čísla rovnoměrně dělitelná 9 byla také dělitelná 9.6 nebo je to nižší harmonická 4,8, 2.4 a 1.2. Zejména proto, že nepřidávají až 9? Možná, že magie je v tom, jak 1,2 Hz je 1/10 z 12. I přesto to nemůže být náhoda. Zjistíte, že téměř každé číslo (ale možná překlepy) ve výše uvedené tabulce je stejné; a pokaždé, když se čísla sníží na 3, 6 nebo 9.
Součet čísel v roce 2016 = 9 a 2016/9 = 224 a 2 + 2 + 4 = 8. A 9,6 Hz? 2016 / 9,6 = 210 a 2 + 1 + 0 = 3.
Pro argumenty projdeme C #; 135 Hz = 9 znovu a 135/9 = 15 a 1 + 5 = 6. Jak asi 9,6 Hz? 135 / 9,6 = 14,0625; takže žádné harmonické tam, dokud neklesnete až na 0,6 Hz (pod náš frekvenční rozsah) a pak se rozdělí na 135 x 225 a samozřejmě 2 + 2 + 5 = 9. Podívejte se na toto číslo 14.0625 jako číslo časů 9,6 jde do 135 (1 + 4 + 0 + 6 + 2 + 5 = 18 a 1 + 8 = 9). Hmmmm. Začínáte zde vidět vzorec?
Tón 270 Hz = 9 a 270/9 = 30 (3). Co takhle 270 / 9,6? = 28,125 (2 + 8 + 1 + 2 + 5 = 18 a 1 + 8 = 9). 270 / 1,2 = 225 (2 + 2 + 5 = 9 AGAIN).
Tón 540 Hz = 9 a děleno 9 = 60 (6). A 9,6 Hz? 540 / 9,6 = 56,25 ne celé číslo, ale zajímavě znovu 5 + 6 + 2 + 5 = 18 a 1 + 8 = 9 znovu. Hmmm. Jak asi 1,2 Hz na 540 = 450 a 4 + 5 = 9 AGAIN.
Doufejme, že to vidíš. Nějak v geometrii a uvidíte níže v posvátné geometrii, číslo 9,6 Hz a jeho sub harmonické (.6), 1,2, 2,4 a 4,8 Hz se do vzoru překvapivě dobře vejdou. Pozoruhodně dobře. Úžasně dobře.
Dobře, budeme pokračovat až do konce tónů C #.
Součet čísel v tónu 1080 Hz = 9 a 1080/9 = 120 (1 + 2 = 3) a 1080 / 9,6 Hz = 112,5 (1 + 1 + 2 + 5 = 9); a 1080 / 4,8 = 225 (ještě 2 + 2 + 5 = 9).
Součet čísel v tónu 2160 Hz = 9 a 2160/9 = 240 (2 + 4 = 6); 2160 / 9,6 Hz = 225 nebo 9 ještě jednou. 2160 / 4,8 = 450 (opět 9). 2160 / 2,4 = 900 (9). Hmmm. 2160 / 1,2 = 1800 (1 + 8 = 9). Divné co?
Dostatek toho, ale náhodná kontrola zbývajících čísel přináší stejné výsledky, ale pro 2 nebo 3 z nich, které se vůbec nevejdou do 9-vzoru. Všichni to mohli být překlepy.
Platoova geometrie 432 Hz / 9,6 Hz:
Společné úhly ve dvourozměrné geometrii a harmonické vztahy s 9,6 Hz. Nezapomeňte, že 1,2, 2,4, 4,8 Hz jsou nižší harmonické 9,6 Hz; a že 12 Hz je o 1,2 Hz krok vyšší než 9,6 Hz.
V Pythagorově analýze stylu projdeme vztah mezi 9 a těmito běžnými 2-D úhly měření. Vezměte prosím na vědomí, že všechny kromě 45 a 90 jsou tóny v grafu ladění 432 Hz faktor-9.
45 °
(4 + 5 = 9 & 45/9 = 5)
90 ° = 9 (9 + 0 = 9 & 90/9 = 10 nebo 1)
180 ° = 9 (1 + 8 + 0 = 9 & 180/9 = 20 nebo 2)
360 ° = 9 (3 + 6 = 9 &
360/9 = 40 nebo 4) 540 ° = 9 (5 + 4 + 0 = 9 &
540/9 = 60 nebo 6) 720 ° = 9 (9 + 7 + 0 = 9 a 720/9 = 80 nebo 8)
1,2 se rozdělí rovnoměrně na všechny kromě 45 °. 2.4 se rovnoměrně dělí na všechny kromě 45 ° a 90 °. 4,8 se dělí na 720 a 540. 9,6 se dělí rovnoměrně pouze na 740 °.
Některé další numerologické synchronicity 9,6 Hz:
Procesí rovnodennosti nebo jednoho velkého roku v mayském kalendáři je 25 920 let / 9,6 = 2700 (2 + 7 = 9 AGAIN ).
Každý z mayských 12 skvělých měsíců trvá 2160 pozemských let. 2160 je pátá oktáva C #. 2160 / 9,6 = 225 (opět 9) . Průměr měsíce v mil je také 2160 (hmmm). Pokud vyhodíte nulu a máte 216, což je přesně 1/2 z 432.
Slunce má údajně průměr 864 000 mil a / 432 = 2 000 000. 2 milionová harmonická 432; zatímco 864 000 / 9,6 = 90 000 (devět AGAIN!) .
Další dva a budeme to nazývat ukončením... ale ne dříve, než jsem to porazil k smrti.
Za 12 hodin dne je 43200 sekund a za 12 hodin noci 43200 sekund. Sečteno máte 86 400 sekund za 24 hodin. A samozřejmě 9,6 Hz se perfektně dělí na obě tato čísla. 43 200 / 9,6 = 4500 (4 + 5 = 9 znovu) a 86 400 / 9,6 = 9000 (ještě 9)!
A co tohle, 432 na druhou = 186 624 nebo téměř přesně (do 0,01%) rychlost světla známá "moderní" vědou. A samozřejmě kvůli jeho záhadnému vztahu jak k Platónově a posvátné geometrii, tak k pozemským měřením, 186624 / 9,6 Hz = 19,440 (ještě 1 + 9 + 4 + 4 = 18/1 + 8 = 9).






















Související témata: